setelah sekian lama

testing testing
Lama gila aku tak menulis dekat blog ni..malas satu hal..bila fikir balik ada ka orang nak baca apa yang aku taip tu ? aku bukan penulis novel ka apa..sometimes nak come out dengan idea nak tulis memang lambat..tak tahu nak cerita benda apa.nak share pasal apa..

sejak jadi student degree ni...hidup aku makin sibuk..tambah-tambah kau budak technology..coursework kau 60%..memang busy dengan quiz, assignment , test..nasib baik la aku tak terima tawaran pure engineering dekat unimas dulu..kalau tak lagi sibuk hidup aku dengan menelaah buku..menelaah ? betul ka aku eja..haha..

Alhamdulillah aku bahagia dengan apa keputusan yang aku buat sekarang ni

Comments

  1. aku ambik pure engineering. parah jugak lah.

    ReplyDelete
  2. Salam .. nak tmpang tnye mcm mn nak kluar dri unimas lpas abes foundation . Nak ikot jjak lgkah lah . Stu lagi unikl tu mara sponsor smuanya ke ? Hrap blas sgt mmbntu klau blas

    ReplyDelete
  3. Hey boleh kongsi kan masa depan engineer technologist tak di malaysia. harap balas

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Perbezaan Kejuruteraan dan Teknologi Kejuruteraan

#part 1 : Asasi Sains Fizikal UNIMAS

ibu bapa yang mengongkong anak-anak ?