Posts

Showing posts from February, 2014

selamat datang 1 MAC 2014

Assalamualaikum !

1 MAC 2014
mulakan hari korang dan hari seterusnya dengan senyuman :)

Hari ni genaplah umur 7 Tahun satu-satunya adik yang aku ada . Happy Birthday ! . Semoga adik dapat menjadi hamba Allah yang baik , anak yang solehah , adik yang baik dan manusia yang berguna . Amin .  Cepat sungguh masa berlalu :')  Love you 



Arjuna Beta - Fynn Jamal

Image
Nama Sebenar : Nur Affina Yanti Jamalludin Tarikh Lahir : August 27, 1982 Tempat Lahir : Kota Tinggi, Johor
Lirik Lagu Arjuna BetaVerse 1
Tak kanku biarkan walau ribut menyentakmu yang tidur datang petir menyambar jengking dan ular– bonda takkan berundur
nyamanlah arjuna beta mimpikan yang indah saja nanti bila kau buka mata semua tak serupa
verse 2
kan ada satu ketika kau tak tahu mana nak pergi jalan betul, anakanda, tak jelas mata– ambil yang sarat duri
hiduplah arjuna beta biarkan jasad yang luka selama tuhanmu ada takkan engkau tercela
chorus
ngeri tak terbayang mata bonda takkan ada sentiasa nanti moga kau tak lupa bonda memujukmu, anakanda
hiduplah arjuna beta biarkan jasad yang luka selama tuhanmu ada takkan engkau tercela
nyamanlah arjuna beta mimpikan yang indah saja nanti bila kau buka mata semua tak serupa

# siapa Fynn Jamal ? Fynn Jamal nie la yang buat lagu 150 Juta yang Ainan Tasneem tu nyanyi..cuba korang dengar lagu Arjuna Beta dekat youtube..best sangat

OH MY ENGLISH

Image
OME ! OME ! OME ! OH MY ENGLISH !

Ni bukan cerita dekat astro tu ye..ni pasal result mid sem 2 aku...alhamdulillah result chemistry , physics , mathematics agak memuaskan..tapi spoil satu ja..paper bahasa inggeris aku..arghhhhhhhh..macam mana la boleh dapat