playboy itu suami aku









Agak best jugak la drama ni...time cuti sebulan lepas aku memang tak miss arr citer nie..tapi sekarang bila dah balik sarawak , teruskan perjuangan asasi memang aku tak tengok langsung citer nie..ingat dapat la tengok kat tonton ke apa..tapi wifi kolej teramat la slow..


                                                  Antara pelakon yang membintangi playboy itu suami aku
Fattah Amin, Nur Risteena, Cha Cha Maembong, Wan Sharmila, Noralbaniah, Dilla Ahmad, Puteri Najuwa, Jay Iswazir, Khairil Anwar dan dibantu oleh ramai lagi


drama tv3 playboy itu suami aku sinopsis playboy itu suami aku drama tv3

Comments

Popular posts from this blog

Perbezaan Kejuruteraan dan Teknologi Kejuruteraan

#part 1 : Asasi Sains Fizikal UNIMAS

ibu bapa yang mengongkong anak-anak ?