frust tak dapat balik cuti krismas :(

tak tahu apa fungsi aku letak gambar ni  T.T


tu la kau..duduk lagi jauh-jauh..orang lain cuti 5 hari pun boleh balik rumah..sob sob..kalau la syarikat penerbangan tu bapak aku punya..tiap-tiap minggu aku balik..kalau bapak kau punya kan ? 

haishh..ni yang buat perasaan aku nak sambung degree dekat semenanjung semakin membuak-buak ni..boleh la balik rumah bila cuti panjang sikit..ni tak..bagi la cuti seminggu pun , kalau harga tiket flight mahal kempunan jugak la aku nak balik rumah..sial la ! pening arr ! 

apa aku nak buat sepanjang cuti 5 hari ni hah ?  ni yang buat aku rindu family aku ni..rindu masakan mama aku.. 

                                              arghh !!  mengidam nak makan semua ni






antara makanan yang aku mengidam sangat-sangat la..for me , mama aku memang terbaik arr masak semua tu..terliur bro..haha
=cc to pakcik google=




Comments

Popular posts from this blog

Perbezaan Kejuruteraan dan Teknologi Kejuruteraan

#part 1 : Asasi Sains Fizikal UNIMAS

ibu bapa yang mengongkong anak-anak ?