Tetamu

Sunday, 15 September 2013

doa apabila menghadapi tekanan

alhamdulillah dah berapa bulan entah aku hidup sebagai pelajar asasi nie..life as asasian really tough okay..betul ka tough ?? bagi aku biasa-biasa ja..belajar apa yang senang kan ?? 
    btw aku ambil asasi sains fizikal dekat unimas..sampai sekarang aku tak percaya yg aku ada dekat sarawak..bajet sungguh kau..tu belum oversea..hoho...
    tekanan hidup dekat sini mestilah ada..dengan study lagi..kadang-kadang wifi kolej pun bagi tekanan dekat aku..haiyaa..
    sebenarnya aku membebel nie just nak kongsi doa kat bawah nie ja...sharing is caring nak ??

*nak = kan 
   
Doa apabila menghadapi tekanan
"cukuplah Allah untuk (menolong) kami dan Dialah sebaik-baik pengurus (dan terserah kepada-Nya segala urusan kami)"
                               surah Ali-Imran:173

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Instagram