life di bumi kenyalang


18 ramadhan 1434

Alhamdulillah masih diberi peluang oleh Sang Pencipta untuk terus hidup
Alhamdulillah juga aku diberi kekuatan untuk terus tabah di bumi kenyalang ini
hampir 2 bulan aku di negeri orang
berjauhan dengan keluarga
tetapi masih dekat dengan Allah , InsyaAllah
hidup di universiti bukanlah sesuatu yang mudah
ujian demi ujian diberi
apa yang mampu aku lakukan hanyalah berdoa kepada Nya
Alhamdulillah setiap hari aku merasakan pertolongan yang diberiNya
semoga Allah terus membantu aku di sini
Kehidupan di bumi kenyalang mengajar aku
untuk terus mendekatkan diri kepadaNya
semoga akhlak ku di sini terus terpelihara







Comments

Popular posts from this blog

Perbezaan Kejuruteraan dan Teknologi Kejuruteraan

#part 1 : Asasi Sains Fizikal UNIMAS

ibu bapa yang mengongkong anak-anak ?