masa depan -KMPP vs UNIMAS-


Alhamdulillah
Rezeki semua datang dari Allah
Kita semua hanya mampu merancang
tapi Allah yang menentukannya

Cakap pasal result spm aku 
result aku biasa-biasa ja
berapa ketul A ja dapat
impian aku nak sambung asasi
tapi 
dengan "A yg bnyak sangat tu"
asasi macam tak layak ja untuk aku mohon
So dengan keberanian yg ada
aku mohon ja asasi dalam upu
tengok bawah

*maaf..aku x pandai nak wat gambar kembang kempis :(

6 daripada 8 pilihan 
aku pilih asasi
aku ambil risiko kot
haha
4 pilihan pertama tu aku nak sangat2
kos-kos tu boleh bawak aku ke medic
nak jadi doketot kot
haha
doketot okay !!

baru-baru nie result upu pon keluar
dapat dak aku jadi doktor ??
tengok bawah

^
^
^
^
^
^
^
^
ASASI SAINS FIZIKAL -UNIMAS

Alhamdulillah
Alhamdulillah
Alhamdulillah
yang tu ja aku mampu ucapkan
even pilihan ke 5
aku redha
rezeki aku nak jadi doktor tak da
mungkin petunjuk Ilahi
sebab 4 pilhan tu duk atas kot
depa tolak satu persatu smpai pilihan ke 5
aku redha
ada seorang senior cakap boleh tukar kos dekat unimas
aku tukar ka tidak ??
kita tunggu next entri
haha

selain ipta aku dapat Kolej Matrikulasi Pulau Pinang



so which one is my choice right now ??
just because i'm not a hardworking person
i believe Asasi is the best one for me
walaupun jauh..haha
sekali lagi dalam sejarah family aku KMPP ditolak
sebelum nie abng aku..haha


                                                            Unimas here i come !!!

End of post













Comments

Popular posts from this blog

Perbezaan Kejuruteraan dan Teknologi Kejuruteraan

#part 1 : Asasi Sains Fizikal UNIMAS

ibu bapa yang mengongkong anak-anak ?