Tetamu

Sunday, 7 April 2013

unikl ??

hurmmm....susah kan jadi lepasan spm nie....nak isi upu pun lama gila kot...haha...sebab result tak seberapa tu la jadi lama...tak taw nak pilih kos pa dengan result aku yang cukup2 makan nie..haha... okay okay !! aku dah melencong sikit..hehe...aku bukan nak cerita pasal upu la...aku nak cerita pasal offer yang aku dapat untuk sambung belajar dekat UNIVERSITI KUALA LUMPUR (UNIKL) ... cewah pidot !! hihi ... nothing to proud noh... So yang menjadi persoalan untuk aku kan ,, patot ka aku terima ??? kalau aku terima tapi aku tak p kan...secara tak langsung aku dah ambil peluang orang lain... Am I right ?? 
nak terima ka dak hah ??


bukan nak belagak , riak ,takabur ka apa 





Allah swt berfirman mafhumnya:
"Maka celakalah bagi orang yang solat. (Iaitu) orang yang lalai solatnya dan orang-orang yang riak"






0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Instagram