SPM oh SPM ~

Esok result SPM nak keluar !!! haiya..macam2 aku rasa la nie...dup dap dup dap la..sometime tak rasa apa2 pun...haha..malas si nak fikir sangat pasal result..buat semak kepala ja..doa dan tawakal je la noh...aku nak sangat2 tengok kat slip aku tuh semua A.. tak kesah la A+ ka A ka A- ka..janji capital A..sayang kau capital A...muahaha...kalau la aku tak ditakdirkan dapat semua A kan ~ aku harap sangat aku redha ngan keputusan tuh..aku nie cepat putus asa..cepat sangat nak down.. 'Ya ALLAH , KAU berikanlah kekuatan kepada aku untuk menerima segala keputusan yang bakal aku perolehi ' .amin..mak aku pun dah pesan...terima ja segala keputusan yang bakal aku dapat...hope result aku better daripada trial dulu...soal nak further study pulak ?? ramai yang duk tanya kat aku pasal tuh..senang ja aku jawab..tngok result lu pok cik  mok cik noh..hehe...ok la hampa semua (bajet macam ramai yang nak baca) doakan aku yang terbaik untuk esok..


#21 mac please be nice to me
#semoga ALLAH berikan keputusan yang terbaik kepada aku

Comments

Popular posts from this blog

Perbezaan Kejuruteraan dan Teknologi Kejuruteraan

#part 1 : Asasi Sains Fizikal UNIMAS

ibu bapa yang mengongkong anak-anak ?