cuti :(

                                                 
Assalamualaikum......

aku nak bagitaw hampa semua nie (walaupun baru sorang follower) sudah sebulan lebih aku kerja sebagai TLDM...mesti hampa semua terkejut kan..muka aku yang x berapa aktif nie masuk TLDM ?? actually TLDM stand for Tidur Lena Dan Makan..sepanjang cuti yang depa bagi kat aku, dengan tanpa ragu-ragu aku berkhidmat untuk TLDM..haha..kawan-kawan aku punya la pakat cari kerja..aku duk goyang kaki kat rumah ja..antara sebab-sebab mengapa aku tak pergi cari kerja :

  1.lesen motor pun tak ada apatah lagi kereta..huhu
  2.kena p ambil adik aku balik kolah..jangan tnya sbb apa aku tak p hantar..hehe
  3.enjoy kat rumah dengan cuti yang diberikan
  4.lepas gian kat tv,fb,games,segala movie yang ada..hihi

so sekarang nie aku mengadap laptop,television dan layan running man..hehe..boring tak duk rumah ?? hampa p belakang rumah tanam buah anggur..hampa tunggu sampai masak..masa tu hampa boleh la tengok boring ke tak..boleh la juga uji iman hampa..hehe




+follow aku taw..
+tahniah buat kak yuna dalam AJL 27..hehe
+kamsanhamida sebab sudi baca
  

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Perbezaan Kejuruteraan dan Teknologi Kejuruteraan

#part 1 : Asasi Sains Fizikal UNIMAS

ibu bapa yang mengongkong anak-anak ?