capital L

Assalamualaikum...
Selamat sejahtera

Akhirnya penantian aku berakhir gak..hehe..lama gak la aku nak dapat lesen L nie..lebih kurang 2 minggu la..aku sekolah memandu dekat ilmu baru..,betoi la depa kata..kalau ambik kat situ msti lmbat la..mostly kawan2 aku recommend dekat KV..

Nak dijadikan cerita,kawan pak aku kerja kat kolah memandu 2..ingat cepat la sikit semua urusan..tapi hampeh..x pa firdaus..sabar itu kan separuh daripada iman..hehe..lagipun kalut nak p mna kan..aku kan penganggur tegar..haha..

So kalau diikutkan prosedur depa aku kena buat latihan 8 jam pulak.esok start la...hope semua berjalan dengan lancar la..

Comments

Popular posts from this blog

Perbezaan Kejuruteraan dan Teknologi Kejuruteraan

#part 1 : Asasi Sains Fizikal UNIMAS

ibu bapa yang mengongkong anak-anak ?